LUSA wint de derde prijs voor de meest creatieve campagne tijdens de Rabobank Clubkas Campagne. Eigen foto
LUSA wint de derde prijs voor de meest creatieve campagne tijdens de Rabobank Clubkas Campagne. Eigen foto

IJsclub Molenhoek en LUSA winnen creativiteitsprijs

REGIO/GORINCHEM - IJsclub Molenhoek uit Nieuw-Lekkerland wint de eerste prijs voor de meest creatieve campagne tijdens de Rabobank Clubkas Campagne. De derde prijs gaat naar LUSA uit Gorinchem, zij maken theater- en musicalproducties. De winnaar van de tweede prijs blijft geheim tot 18 april, als de club de cheque ontvangt.

Tot en met 19 april reiken ambassadeurs van de bank cheques uit bij meer dan 200 clubs. Op 20 april maakt Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden de complete uitslag bekend voor alle clubs. 6.559 leden van deze Rabobank stemden tussen 28 maart en 10 april op hun favoriete clubs. Daarmee beslissen zij welke bijdrage de 545 clubs krijgen, want elke stem is geld waard. De bank verdeelt 100.000 euro. Clubs met een bijzonder creatieve campagne maakten bovendien kans op een extra bijdrage van 500, 250 of 100 euro.

Blootsvoets op het ijs

Voor de humoristische film van IJsclub Molenhoek stapten de leden blootsvoets op het ijs. Leerlingen van LUSA maakten zelf een filmpje waarmee ze laten zien wat er allemaal komt kijken bij het maken van een voorstelling. Beiden films werden veel bekeken en gedeeld en leverden de clubs zo extra stemmen op.

Meer berichten




Shopbox